Presentation

Vilka är vi?

Här kommer en presentation av oss så att ni läsare lär känna oss lite bättre.

Sara Karlsson Bogg

Ålder: 18

Födelseort: Mora, men jag bor i Falun under gymnasietiden

Familj: Har mamma, pappa och bror i Mora

Intressen: Virka såklart. Vara ute i naturen, gillar även att slappa i soffan med en tekopp i handen till en bra film. Sen gillar jag ju även att shoppa loss med tjejerna och jag säger inte nej till en och annan utekväll, partypingla som jag är. Jag älskar förstås att åka runt i världen och se mig omkring, för vem gör inte det?

De tre viktigaste föremålen jag tar med till Island: Varma kläder, kameran och ett miniapotek (hypokondriker som jag är).

Det här gör jag när jag tagit studenten: Jobbar lite, efter sex månader börjar jag plugget igen, sjuksköterskelinjen är planen.

Det här gör mig glad: Att ha vänner och familj runt om mig.

Det här bör folk veta om mig: Jag är nästan alltid glad och öppen och är inte rädd för att prova på nya saker.

 

Carolina Kånåhols

Ålder: 17

Födelseort: Falun

Familj: Jag bor tillsammans med mamma, pappa och min bror i Vika utanför Falun.

Intressen: Jag älskar film, både på bio och hemma uppflugen framför tvn med trevligt sällskap. Jag sjunger gärna, om det låter bra det vet jag inte, men kul är det. Jag gillar musik, är något av en allätare faktiskt. Men jag måste ändå säga att mitt största intresse är att umgås med mina vänner och min pojkvän.     

De tre viktigaste föremålen jag tar med till Island: Norsktröjan som farmor stickat, en bra bok och ett riktigt glatt humör förstås.

Det här gör jag efter studenten: Efter skolan ska jag verkligen vara efter skolan, vila från skolbänken. Jag vill gärna jobba och tjäna ihop pengar till någon resa. Sen får vi se vad som händer när plugg-lusten kommer tillbaka igen.
Det här gör mig glad: Överraskningar och att umgås med nära och kära.
Det här bör folk veta om mig: Jag är riktigt snäll och väldigt sällan arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0